چ ه ا ر د ه سال! 


سازمان دیده بان حقوق بشر هم به حکم ناعادلانه ي آرش سيگارچي اعتراض کرده. براي دوستاني که نمي تونند ايران امروز رو باز کنند هم اين قسمت رو مي ذارم. بد نيست بدونيم تو اون نا کجاآباد چي داره مي گذره:
«محکمه سیگارچی دنباله پروژه سیستماتیک دولت ایران برای جلوگیری و سرکوب آزادی بیان در آن کشور میباشد. در طول یک سال گذشته تعداد بسیار زیادی از روزنامه نگاران و وبلاگنویسان از سوی مامورین دولت بازداشت شده اند.
از جمله مجتبی لطفی وبلاگنویس و روحانی از سوی دادگاه ویژه روحانیت در شهر قم به ٣ سال و ١٠ ماه حبس محکوم شده است. همچنین مجتبی سمیعی نژاد وبلاگنویس دیگر در ١١ آبان بازداشت شد و به مدت ٨٨ روز در زندان انفرادی به سر برد و به شدت مورد شکنجه قرار گرفت. اگرچه وی در تاریخ ٩ بهمن آزاد شد ولیکن مجددا در تاریخ ٢٥ بهمن بازداشت شد.
همچنین تعدادی از فعالان سیاسی در طی چند ماه اخیر بازداشت شده و در سرنوشت نا معلومی به سر میبرند. در تاریخ ٧ بهمن ماه مامورین وزارت اطلاعات عباس خرسندی را دستگیر کردند. وی در بند شماره ٢٠٩ زندان اوین در حبس انفرادی بسر می برد. نرگس ادیب فعال سیاسی دیگری میباشد که در تاریخ ٨ فوریه در خانه اش بازداشت شد و به زندان اوین منتقل شد. مسولین دولت ایران هیچگونه اطلاعاتی در مورد این اشخاص فراهم نکرده اند.»



خواهش مي کنم اينجا رو هم امضا کنيد: طوماری برای آزادی آرش سیگارچی!
سرزمين آفتاب: این پتیشن به هیچ گروه و ارگانی تعلق ندارد به غیر از مردمان آزاده ایران
به اميد روزي که اين دستگاه هاي تفتيش عقايد ( انکيزيسيون) تو هر جايي که هستند و به هر شکلي ظهور مي کنند، ريششون خشک بشه! آخه بابا خجالتم خوب چيزيه! چ ه ا ر د ه سال شوخي که نيست. يه عمره!



Comments: Post a Comment






تماس با من

دوستان



آرشيو

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com