تلخ و شيرين 


*چون نمی خوام که وبلاگ نازخاتون مدام تلخ باشه تصميم گرفتم يکی در ميون تلخ و شيرينش کنم. کتاب "نامه های ايرانی در باره ی بکارت " رو که سفارش داده بودم به دستم رسيد و يکی از داستان هاش رو ترجمه کردم و حاضره فقط بايد تايپش کنم. يکی ديگه رو هم در حين خوندن ترجمه کردم که يکی يکی میزارمشون اينجا.

** اين هم هنر نان پزی من که عکسش رو ميذارم هر کی در غربت هوس نون مثلا ايرانی کرد؛ کافيه به من بگه تا از "غربت زدگی" درش بيارم:)






*** مهم مهم مهم مهم مهم مهم:

دوستان عزيزی که در ايران هستيد ممکنه روي اين آدرس کليک کنيد و ببينيد فيلتر شده يا نه؟ اين آدرس جشنواره ی فيلم های آسيايی در وزول است که امسال تم انتخابی اش در مورد "نگاه زن" می باشد؛ يکی از دست اندر کاران اين فستيوال ديروز برام يه ای-ميل فرستاده بود و خبر فيلتر شدن اين سايت رو بهم داد؛ امروز يه ای-ميل دیگه دریافت کردم که دوستم از طرف برگزار کنندگان ازم خواسته بود از شما بپرسم که آيا ورود به سايت هنوز ممنوعه يا نه؟ اگر کسی با خانوم تهمينه ميلانی آشنايی داره و يا هر کارگردان زن ديگه لطفا اين سايت رو بهش معرفی کنه و يا ای-ميل منو بهش بده تا بتونه برای نمايش فيلمش در وزول و دعوت شدنش ثبت نام کنه. حيفه که ايران امسال از ورود به اين جشنواره محروم بشه. ايران هميشه جزو پايه های اين جشنواره بوده.

**** آخرين پر چونگی: شنيديد "رئيس جمهور" جديد چه فرمايشی نموده اند؟ فعلا دو روزه که توی اخبار دارند مدام راجع به " بيانات خطرناک ايشون" حرف ميزنند!!!!



Comments: Post a Comment






تماس با من

دوستان



آرشيو

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com