* " شما فيلتر کنيد، ملت ما بيدار تر می شود" !!!! امام نازخاتون
نه نشد: " شما فيلتر مرحمت فرماييد، زنان ما مقاومت لطف می نمايند"!!! بااز هم همون امام نازخاتون ؛)))

آدرس جديد زنستان اينه. اگر به زنستان لينک داديد، آدرس جديدش اينه. از ما گفتن بود. کاش يه مسلمونی پيدا می شد و به من می گفت چطوری می تونم اون بالای لينک هام ، لينک جدا به نشرياتی که می خونم بدم. بی سوادی که باشه، مايه ی درد و مشکلات است!



جانان دل! کتاب " صديقه دولت آبادی: نامه ها، نوشته ها و يادها" سه جلد است و* ويراستاران اين کتاب هم سرکار مهدخت صنعتی و افسانه نجم ابادی هستند. چاپ اولش تابستان ۱۳۷۷ است و ناشرش هم "نگرش و نگارش زنان " است. اگر مايل باشيد فکر کنم بتونيد از اين طريق کتاب رو بخريد يا شايد بشه تو ايران هم پيداش کرد. من اطلاعی ندارم. اين هم عکس روی جلد :

** اگر حوصله کرديد اين فيلم رو هم ببينيد.

تف بر همه ی کسانی باد که باعث و بانی اين وضعيت شدند. آقايان اگر زحمت بکشند خانوم های شريفه ی نجيبه ی محترمه ی معززه ی معظمه ی مکرمه ی محتشمه ی مقربه ی جيگر طلای خودشون رو يک نک پا بفرستند بقالی محل که نه، همون سوپر کلاس بالای نزديک خونه شون و مزنه ی بازار و گرونی اجناس دستشون بیاد و ملتفت بشند چی داره سر مردم مياد، شايد يه کم به فکر باشند. به جای راه انداختن کاروان ۹۰ نفری از اون ور دنيا به اين ور دنيا ( تو بميری انگار ناصرالدين شاه قاجار با خدمه و حشمه و بار و بنديلش​داره سفر می کنه) و خرج و برج های ديگه، بابا يه کم به فکر مردم باشيد! بعد از ديدن اين فيلم جيگرم سوخت. چی به سر جوون های ما داره مياد؟​ اگر ميل داريد جيگرتون آتيش بگيره، اين فيلم رو از دست نديد.

*** راستی يکی می پرسيد اين پول نفت که قرار بود برسه چی شد پس؟​خيلی وقته منتظريم:)

****التماس می کنم فيلم رو ببينيد.

*****اين هم ورژن ديگه ی فيلم که افروز عزيز يعنی مامان غزل تو وبلاگش گذاشته و هاله گلی می گه بهتر ديده می شه.

****** پوپک گلم، حال خودم همچنان عالی و خوبه ولی وقتی خبرهای ناگوار کبرا و سنگسار و این چیزا رو می شنوم دیگه دلم نمی خواد از خودم بنویسم. دل و دماغ برام نمی مونه . ديگه اين که من دو سه هفته ای ست که حسابی راننده شدم ها. الآن ديگه خوشم مياد رانندگی کنم. امروز هم يک پارک دوبل کردم که جيگرم جلا اومد. باورم نمی شه خودم تک و تنها و ديگه بدون ترس دارم رارندگی ( نه رانندگی:) می کنم:)



Comments: Post a Comment






تماس با من

دوستان



آرشيو

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com