*به خواهش فرناز عزيز به اين مطلب لينک دادم برای پیشگیری از فرهنگ پوسیده ی انگ زدن و پرونده سازی و تهمت زدن به دیگران...
"من اینجا خیلی خواهشی نداشته ام. این بار اما خواهشی دارم، ازتون درخواست می کنم به این پست لینک بدهید تا تعداد بیشتری بدانند که آنچه حسین درخشان ادعا می کند ذره ای صحت ندارد و مثل همیشه در راستای دروغ ها، تهمت ها، انگ ها و پرونده سازی های این آقا است. آن هم درست در این برهه که ما باز برو و بیا و بازجویی و دادگاه داریم. ممنونم :)"

** پارسال که ایران بودم به سراغ دوستی دیرین رفتم. نازنین دختر مهربانی که در روزهای سختی دستم رو گرفته بود و بهم اطمینان کرده بود. از مامان شنیدم که با مرد محترمی ازدواج کرده. به محل کارش در پاساژی معروف در اصفهان رفتم. برای شادباش​و تبریک و تازه کردن عهد دوستی​مان. کمی ناخوش بود و نمی​توانست مدت زیادی روی پا بایستد. علت را پرسیدم. گفت که مگه نمی​دونم که ام اس داره؟ انگار با پتک بر سرم کوبیدند. از طریق وبلاگ شهلای گل عزیزم مقاله​ای در مورد مشکلات افراد مبتلا به این بیماری مدت​ها پیش خونده بودم ولی هرگز تصور نمی کردم کسی را که رنج این بیماری را با خود دارد، از نزدیک ببینم. دست خودم نبود بغض کردم. مریم دستش رو گذاشت روی دستم و گفت: عزیزم نگران نباش! من همدرد تو این شهر زیاد دارم. مگه نمی​دونی شهر اصفهان عروس ام اس لقب گرفته؟ از همسرش گفت و همراهی​های بی​دریغ و سخاوتمندانه​اش. امشب با خوندن مطلبی در این مورد در وبلاگ راوی عزیز و کشیده شدن به وبلاگ زیر یاد مریم افتادم و مشکلاتی که هیچ​گاه به عقلم نرسید که درموردش با او صحبت کنم. مشکلاتی که او هرروز با آنها زندگی می​کند...

از وبلاگ یک اهری و اتفاقات ساده: اين بازي فرا گير و خوشایند شب يلدا در بلاگستان نيست . اين درد فراگير من نوعيست درد فرد فرد هموطنانیکه از این مسایل آسیب میبینند . آیا بازی یا درد در بلاگستان معنی های خاص خودش را دارد . این بازی یا درد چقدر برایتان ارزش دارد . ارزش لینک دادن یا ارزش تحقیق و نوشتن یا ارزش رساندن این نوع دردها به گوش مسئولین یا ارزش هم دردی و یا ...

ماده ی۱۰
هر شخص با مساوات کامل حق دارد که دعوايش در دادگاهی مستقل و بی طرف ، منصفانه و علنی رسيدگی شود و چنين دادگاهی درباره حقوق و الزامات وی ، يا هر اتهام جزايی که به او زده شده باشد ، تصميم بگيرد.
ماده ی ۱۱

۱ ) هر شخصی که به بزه کاری متهم شده باشد ، بی گناه محسوب می شود تا هنگامی که در جريان محاکمه ای علنی که در آن تمام تضمين های لازم برای دفاع او تأمين شده باشد ، مجرم بودن وی به طور قانونی محرز گردد.
۲ ) هيچ کس نبايد برای انجام دادن يا انجام ندادن عملی که در موقع ارتکاب آن ، به موجب حقوق ملی يا بين المللی جرم شناخته نمی شده است ، محکوم نخواهد شد. همچنين هيچ مجازاتی شديدتر از مجازاتی که در موقع ارتکاب جرم به آن تعلق می گرفت ، درباره ی کسی اعمال نخواهد شد.
ماده ی ۱۲

نبايد در زندگی خصوصی ، امور خانوادگی ، اقامت گاه يا مکاتبات هيچ کس مداخله های خودسرانه صورت گيرد يا به شرافت و آبرو و شهرت کسی حمله شود. در برابر چنين مداخله ها و حمله هايی ، برخورداری از حمايت قانون حق هر شخصی است.
ماده ی ۱۳

۱) هر شخصی حق دارد در داخل هر کشور آزادانه رفت و آمد کند و اقامت گاه خود را برگزيند.
۲ ) هر شخصی حق دارد هر کشوری، از جمله کشور خود را ترک کند يا به کشور خويش بازگردد
.



Comments: Post a Comment






تماس با من

دوستان



آرشيو

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Weblog Commenting by HaloScan.com